Vlaganje dokumentov
Davčni zavezanci lahko vložijo dokumente prek eDavkov. Postopek vlaganja je opisan v treh korakih. (Postopek predvideva, da je uporabnik že vstopil v eDavke.)

|
 |

|
 |

|
1. Priprava dokumenta
Izberite obrazec in ga odprite. Vnesite podatke.
Kliknite na gumb
Oddaj vlogo, če želite dokument vložiti na FURS, oz. na gumb
Pripravi vlogo, če ga bo vložil nekdo drug.
|
|
2. Oddaja dokumenta
Preglejte dokument, če so vsi podatki v redu. Kliknite gumb
Podpiši.
V tem koraku oddani dokument podpišete s svojim elektronskim podpisom. Pred podpisom morate v okence vpisati slikovno geslo.
|
|
3. Uspešno vložen dokument
Dokument ste uspešno vložili na FURS oz. ga poslali v podpis. Prejeli ste potrdilo o vložitvi (elektronska povratnica), ki si ga lahko natisnete.
|
Primeri
Oglejte si postopek vlaganja dokumenta na primeru:
Napoved dohodnine
DDV-Obrazec
> Katere davčne obrazce lahko vložim prek eDavkov?
|